Контакти
Миколаївська обл., Вознесенський район, смт. Олександрівка, вул. Генерала Подзигуна, 208. Віддалені робочі місця: Миколаївська обл., Вознесенський район, с. Трикрати, майдан Незалежності, 54 та с. Воронівка, вул. Миру, 28а

samswet@ukr.net
Керівництво
Самсоннікова С.А.
Розклад роботи
понеділок 8.00 - 17.00 вівторок 8.00 - 17.00 середа 8.00 - 20.00 четвер 8.00 - 17.00 п’ятниця 8.00 - 17.00. Без перерви на обід. Субота, неділя - вихідні.
Суб’єкти надання послуг
Відділ (ЦНАП) Олександрівської селищної ради
Відділ земельних відносин містобудування архітектури ЖКГ та НС Олександрівської селищної ради
Відділ кадрового та правого забезпечення Олександрівської селищної ради
Відділ у Вознесенському районі Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області
Вознесенське об’єднане управління пенсійного фонду України в Миколаївській області
Вознесенський районний відділ УДМС України Миколаївській області
Головне територіальне управління юстиції у Миколаївській області
Головне управління Державної служби України з надзвичайний ситуацій у Миколаївській області
Головне управління Держгеокадастру у Миколаївській області
Головне управління Держпродспоживслужби у Миколаївській області
Державна архітектурно-будівельна інспекція України
Державний реєстратор прав на нерухоме майно Олександрівської селищної ради
Державний реєстратор юридичних осіб фізичних осіб-підприємців Олександрівської селищної ради
Секретар виконавчого комітету Олександрівської селищної ради
Сектор у Миколаївській області Державного агентства водних ресурсів України
Служба у справах дітей Олександрівської селищної ради
Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Миколаївській області
Управління Держпраці у Миколаївській області
Управління екології та природних ресурсів Миколаївської обласної державної адміністрації
Управління містобудування та архітектури Миколаївської обласної державної адміністрації
Управління патрульної поліції в Миколаївській області Департаменту патрульної поліції
 

Портал адміністративних послуг
Миколаївської області